Mam duże doświadczenie w postępowaniu przed E–sądem w Elektronicznym Postępowaniu Upominawczym. Złożyłam w EPU ponad 300 pozwów.
WINDYKACJA PRZEDSĄDOWA
W ramach usług windykacyjnych przedsądowych oferuję Państwu kompleksową obsługę przekazanej grupy Klientów na różnych etapach procesu ponaglającego począwszy od kontaktu telefonicznego, a na przedsądowym wezwaniu do zapłaty kończąc (obsługa dotyczy również przygotowania takich dokumentów jak porozumienia i ugody).
Poniżej krótki opis ważności proponowanych przeze mnie działań.
Proces ponaglający, jest to monitoring spływu należności, którego celem jest zapobieganie powstawaniu należności przeterminowanych.
Dobrze przygotowane etapy procesu ponaglającego w bardzo dużym stopniu wpływają na utrzymanie płynności finansowej przedsiębiorstwa.
ETAPY PROCESU:
Relacja pomiędzy wierzycielem a dłużnikiem opiera się na założeniu gry. Zrozumienie jej zasad i mechanizmów zwiększa skuteczność odzyskania należności.
Moje doświadczenie w rozpoznawaniu gier dłużników i dobrze przeprowadzona rozmowa zwiększa skuteczność w odzyskiwaniu Twoich należności.
Dobrze napisane pismo skierowane do dłużnika nie odgrywa tak ważnej roli jak rozmowa czy bezpośredni kontakt. Ale jest to sygnał dla dłużnika, że Wierzyciel o nim nie zapomniał. Czasem jest to jedyna droga do przesłania ważnych informacji, zwłaszcza w sytuacji gdy dłużnik unika bezpośredniego kontaktu z Wierzycielem.
Przygotowuję takie pisma za Państwa aby przyśpieszyć odzyskiwanie Państwa należności.
PROCEDURY WINDYKACYJNE
Można zabezpieczyć się przed długim procesem odzyskiwania należności dzięki posiadaniu w Firmie procedury windykacyjnej. Procedura taka musi być dostosowana do potrzeb i specyfiki każdej firmy.
Odzyskiwaniem należności powinny zajmować się dedykowane do tego osoby zgodnie z otrzymanymi w tym celu narzędziami.
Dobrze przygotowany i wdrożony opis procesu ponaglającego i windykacyjnego skutkuje prawidłowym poziomem należności w Państwa firmie.
Zapraszam do skorzystania z mojej oferty również w tym zakresie.
Zawarłeś transakcję z kontrahentem i wystawiłeś fakturę.
Termin płatności minął, a należność nie została uregulowana.
Wykonałeś kilka telefonów do dłużnika.
Usłyszałes zapewnienie, że w najbliższych dniach zapłaci.
Czekasz jeszcze jakiś czas, nie podejmujesz działań w trosce, ażeby nie stracić Klienta, ale pieniędzy jak nie było tak nie ma.
Czeka Cię długi i żmudny proces egzekwowania Twoich należności od dłużnika?
Możesz tego uniknąć.
Otrzymałeś wezwanie do zapłaty, pozew bądź nakaz zapłaty.
Nie wiesz co robić?